اطلاعیه نمایشگاه بین المللی آسانسور، بالابر و پله برقی تهران ایران (LIFTEX) مرکز نمایشگاهی سئول
نمایشگاه بین المللی آسانسور، بالابر و پله برقی تهران ایران (LIFTEX) مرکز نمایشگاهی سئول
تاریخ برگزاری: ۷ الی ۱۰ تیر ۱۴۰۴
محل برگزاری: مرکز نمایشگاهی سئول تهران
ساعات بازدید: ۸:۰۰ الی ۱۵:۰۰
نمایشگاه آسانسور، بالابر و پله برقی تهران بزرگترین رخداد در حوزه آسانسور و بالابر کشور است و فرصت بسیار مهمی شناخته میشود تا شركتهای فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دستاندركاران و متخصصان قرار دهند و با درنظرگرفتن روند تقاضای بازار و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوریهای آتی خود را هدایت کنند. هر ساله در این نمایشگاه کشورهای ایران، ایتالیا، تایوان، آلمان، ترکیه، ژاپن، چین، سوییس، کرواسی و کره جنوبی در زمینه تولید انواع آسانسور، درب و کابین بالابر، پله برقی، تابلو فرمان، انواع موتورهای آسانسور، سنگ کف و ماشینآلات مربوطه مشارکت دارند و آخرین محصولات خود را در معرض بازدید علاقهمندان قرار میدهند.
با توجه به روند صعودی آمار ساختوساز در ایران و لزوم ساخت ساختمانها و مراکز چندطبقه با درنظرگرفتن شرایط شهرنشینی، استفاده از آسانسور و تولید قطعات آن به نیازی مهم در جامعه ایران تبدیل شده است. طبق آمار، بیش از ۵۰ هزار نفر در حدود ۱۵۰ هزار واحد تولید آسانسور مشغول به کار هستند و تولیدات این واحدها به کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی صادر میشود. این حوزه از جمله صنایعی است که به اطلاعات بهروز و مطابق با استانداردهای جهانی نیاز دارد تا کیفیت قطعات و به تبع آن، امنیت مراکز و ساختمانها تامین شود. برگزاری نمایشگاه صنعت آسانسور تهران فرصت مناسبی است تا بین فعالان داخلی و خارجی ارتباطات کاری مناسب برای همکاری و صادرات محصولات شکل بگیرد و به این ترتیب ارزآوری و فرصتهای اشتغال افزایش یابند.
اهداف برگزاری نمایشگاه آسانسور، بالابر و پله برقی تهران
- معرفی خلاقیتها، ظرفیتهای بالقوه و بالفعل كشور در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات مربوط به صنعت آسانسور، پله برقی، نوار نقالهها و بالابرها مشتمل بر تولید، بازرگانی و خدمات محصول، ماشینآلات و تجهیزات وابسته
- شناسایی و معرفی مشكلات، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنعت و تلاش در جهت جلب حمایت سازمانهای دولتی و خصوصی ذیربط و دستاندركاران صنعت مذكور
- ایجاد بسترهای مناسب به منظور ترغیب افراد یا واحدهای سرمایهگذار جهت سرمایهگذاری و بهرهگیری مناسب از ظرفیتهای موجود و ایجاد زمینههای اشتغالزایی و كارآفرینی
- آشنایی دستاندركاران با محصولات، نوآوریها و پیشرفتهای صنعت آسانسور، پله برقی و بالابرها در سایر كشورها و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی
- ایجاد زمینه رقابت سالم میان تولیدكنندگان داخلی در جهت ارتقاء كیفیت تولیدات
- ایجاد ارتباط مستقیم میان تولیدكنندگان و مصرفكنندگان به منظور آشنایی بهتر با نیازهای بازار
- ارتقاء رویكرد صادرات محصول به سایر كشورها بالاخص كشورهای همسایه
- تبادل فكر، فناوری و محصول میان شركتكنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه و ایجاد ارتباط تجاری میان آنها
- خلق بستر لازم جهت معرفی محصولات با كیفیت و استانداردهای مطلوب
- تعامل بخش خصوصی با تشكلهای فعال این صنعت و مجموعه ادوات دولتی مرتبط
- توجه به توان ساخت داخل و تشویق و ترغیب بومیسازی قطعات در كشور
برای اطلاع از دیگر نمایشگاهحوزه ساختمان در تهران، از تقویم نمایشگاه تهران استفاده کنید.
چرا باید در نمایشگاه آسانسور، بالابر و پله برقی تهران شرکت کرد؟
- نمایش محصولات و دستاوردهای مجموعه خود و افزایش آگاهی از برند در بین مصرفکنندگان
- ارتباط با متخصصان و فعالان ایرانی و خارجی برای بررسی نقاط ضعف و تبادل اطلاعات
- انعقاد قراردادهای همکاری با واحدهای فعال ایرانی و خارجی
- تثبیت جایگاه و اسم برند بین مخاطبان و فعالان بازار آسانسور ایران
چرا باید از این نمایشگاه بازدید کرد؟
- بررسی آخرین پیشرفتها و دستاوردهای ایران در صنعت آسانسور، بالابر و پله برقی
- امکان بررسی عملی و از نزدیک قطعات پیش از تصمیم به خرید یا سرمایهگذاری
- ارتباط با مهرههای کلیدی این صنعت برای دریافت ایده به منظور بهبود و رشد کسبوکار
- جذب سرمایهگذار و بررسی روند تغییرات و نیاز بازار
شرکت کنندگان نمایشگاه آسانسور، بالابر و پله برقی تهران
- آسانسور (طراحی، تولید، نصب و راه اندازی، تعمیر و نگهداری، قطعات)
- پله برقی
- بالابر و نقاله
- جرثقیل و بالابرهای زنجیری
- جک، لیفتراک و سایر لیفتها
- پیادهرو متحرک (رمپ)
- هوشمندسازی و فناوریهای نوین در صنایع وابسته
اهمیت بازاریابی و فروش تجهیزات آسانسور
بازاریابی و فروش تجهیزات آسانسور اهمیت بسیار زیادی دارد، چون باعث میشود شرکتها و تکنسینها علاوه بر ارائه خدمات فنی، بتوانند منبع درآمد پایدارتری ایجاد کنند و سهم بیشتری از بازار بگیرند. با تسلط بر بازاریابی، میتوانند نیازهای واقعی مشتریان را بهتر شناسایی کرده، محصولات مناسبتری پیشنهاد دهند و با ارائه راهکارهای حرفهای، اعتمادسازی قویتری انجام دهند. این موضوع در نهایت باعث افزایش فروش، رشد برند، ایجاد مشتریان وفادار و تثبیت موقعیت در یک بازار رقابتی میشود.
در دنیای رقابتی امروز، بازاریابی و فروش تجهیزات آسانسور، شاهکلید موفقیت و رشد در این صنعت است! با تسلط بر هنر فروش، میتوانید به جای انتظار برای تماس مشتریان، خودتان بازار را در دست بگیرید، نیازهای آنان را شناسایی کنید و بهترین تجهیزات را با بالاترین کیفیت معرفی کنید. هر قطعه فروختهشده، پلی است به سوی اعتماد بیشتر، درآمد بالاتر و تثبیت جایگاه شما به عنوان یک برند برتر در ذهن مشتریان. اگر میخواهید در بازار آسانسور بدرخشید، همین امروز قدرت بازاریابی را جدی بگیرید و همین الان در دوره بازاریابی و فروش تجهیزات آسانسور با تدریس دکتر امید هاشمی نام معتبر حوزه آسانسور و کارنامه درخشان زیر ثبت نام کنید.
- عضو هیأت مدیره شرکت آرمان فراز پیمان و همچنین موسس و رئیس هیأت مدیره موسسه علمی مهندسی امید هاشمی
- دارای مدرک کارشناسی کنترل و ابزار دقیق از دانشگاه شیراز و دارای مدرک MBA و DBA با گرایش استراتژی و PDBA با گرایش تحول دیجیتال
- فعال در زمینه فعالیت صنعتی هم طراح و تولیدکننده تابلوهای کنترل آسانسور و پله برقی با نام تجاری آرمان فراز پیمان در تهران با سابقه صادرات به کشورهای مختلف جهان در پروژه های صنعتی فراوان و درخشانی از جمله سدها، پالایشگاه ها، کارخانجات سیمان و مترو و….
- مولف کتاب های راهنمای جامع آسانسور و پله برقی
- مدرس دانشگاه آسانسور
- مدرس کسب و کار, مشاور کسب و کار