هماوردگاه

حضور شرکت های خلاق در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

شرکت های خلاق و فناور فعال در حوزه قران و عترت می توانند با تخفیف ۵۰ درصدی جهت اخذ غرفه در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در محل مصلی تهران حضور یابند.

به گزارش ستاد خبری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، ۲۱ اردیبهشت و همزمان با ششم ماه مبارک رمضان در مصلی تهران برگزار می شود و شرکت های خلاق و فناور فعال در حوزه قران و عترت می توانند با تخفیف ۵۰ درصدی در این نمایشگاه غرفه دریافت کنند.

مطابق آئین نامه حمایت از شرکت های خلاق، شرکت هایی که حوزه فعالیت آنها مرتبط به قرآن و عترت است می توانند در این نمایشگاه حضور یابند و از تخفیف ۵۰ درصدی شرکت های خلاق جهت اخذ غرفه (تا سقف ۲۰ میلیون ریال) استفاده کنند.

شرکت های خلاق پس از حضور در این نمایشگاه با ارائه مستندات به دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق، مبلغ حمایتی خود را دریافت می کنند. با توجه به نوپا بودن صنایع خلاق در آیین نامه حمایت، این شرکت ها برای حضور در نمایشگاه های مختلف تخفیف ۵۰ درصدی دریافت می کنند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه تا ۴ خرداد ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

1 دیدگاه

  1. Do you mind if I quote a few of your posts as long as I provide credit and sources back to your blog? My blog is in the exact same niche as yours and my users would really benefit from a lot of the information you provide here. Please let me know if this ok with you. Regards!|
    hi http://jlskdjflksdjf.net