کاربرد Mashup برای شرکتهای خودرویی چگونه است
کی از امکانات، ترکیب نقشه با محل تردد خودرو است. مثلا می توان با ردیابی خودرو در طی دوره زمانی مشخص) اپلیکیشنی مثل ( DataViz مبدا و مقصدهای فرد را توسط خودرو مشخص کرد و بعد با استفاده از دادههای ترافیکی، بهترین مسیرها را به مشتری ارائه داد.
همچنین با بکارگیری اطلاعات جغرافیایی و اطلاعات خودرو (مسافت پیموده شده، آخرین تاریخ تعویض روغن، دورههای گارانتی و …) نزدیکترین مرکز خدمات معتبر را براساس برنامه کاری فرد (که از طریق تقویمهای گوگل، یاهو و یا موبایل فرد) در دسترس میباشد ترکیب کند و زمان مناسب را به وی پیشنهاد دهد.
همچنین با بکارگیری اطلاعات جغرافیایی و اطلاعات خودرو (مسافت پیموده شده، آخرین تاریخ تعویض روغن، دورههای گارانتی و …) نزدیکترین مرکز خدمات معتبر را براساس برنامه کاری فرد (که از طریق تقویمهای گوگل، یاهو و یا موبایل فرد) در دسترس میباشد ترکیب کند و زمان مناسب را به وی پیشنهاد دهد.